Контакты:

      + 38 (044) 599-77-51

 + 38 (099) 524-59-40

 + 38 (067) 160-160-2

Е-mail: ncptua@ukr.net

ncptua@rambler.ru

Суд ЄС відмовив Coca-Cola у виключному праві на форму пляшки

Суд Європейського Союзу виніс негативне рішення за позовом американської корпорації Coca-Cola, яка у 2011 році звернулася з вимогою зареєструвати дизайн пляшок своїх напоїв як торгову марку.

Сучасні пляшки популярного газованого напою Coca-Cola "не достатньо вирізняються", щоб стати торговою маркою, постановив Європейський суд у вівторок, 23 лютого. Тим самим орган правосуддя відмовив американському харчовому гігантові у праві зробити форму пляшки торгівельною маркою, отримавши на неї виключні права інтелектуальної власності, повідомляє агентство dpa.

Позов був поданий корпорацією у 2011 році. Він вимагав права зареєструвати дизайн своїх сучасних пластикових, скляних та металевих пляшок як торгівельну марку на території Євросоюзу. Позивач стверджував, що форма ємності є наслідком "природної еволюції" знаменитих пляшок, йдеться у повідомленні суду. Проте європейські чиновники вирішили, що дизайну "бракує будь-яких відмітних особливостей", які б давали право зареєструвати бренд.

Вердикт суду може бути оскаржений у Європейському Суді справедливості.

© 2000-2018 НЦПТ